.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برپایی نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در ساری

به گزارش کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه پویایی، بالندگی، و جوانی جمعیت در ساری یوسف رضا خادمی مدیر اجرایی این نمایشگاه با بیان اینکه جامعه با کاهش جمعیت روبه رو است گفت: همزمان با سراسر کشور نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در چهار شهرستان استان مازندران برگزار خواهد شد .

وی با اظهار اینکه چهارنمایشگاه در استان مازندران در شهرهای ساری، گلوگاه، چالوس و رامسر از سی ام اردیبهشت ماه آغاز به کار می کند از تمامی شهرندان مازندرانی خواست تا با حضور در نمایشگاه از خدمات بهداشت و درمان آشنایی نزدیک داشته و از مشاوره های رایگان نمایشگاه استفاده نمایند.

مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان ساری اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی وزارت بهداشت، نمایشگاه‌های با عنوان پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها به مدت 10 روز دایر می‌شود گفت: در این راستا در استان مازندران نیز این نمایشگاه‌ها توسط واحدهای آموزش سلامت، سلامت جمعیت، خانواده و مدارس و سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس در چهار شهرستان استان برگزار می شود.

مدیر اجرایی این نمایشگاه برگزاری جنگ شادی، مسابقات نقاشی و جمله نویسی،نیکوتی نیها، بهداشت روان، مشاوره رایگان ازدواج، مشاوره رایگان روانشناسی، مشاوره رایگان تغذیه، ویزیت رایگان، غرفه کتاب با 50 درصد تخفیف، ایستگاه سلامتی، نمایش 60 تابلو ویژه جوانان را از جمله برنامه های جنبی  نمایشگاه است.

خادمی بیان داشت: نیروی انتظامی هم با توجه اهمیت این نمایشگاه و نقشی که در سلامت جامعه می تواند داشته باشد با دو غرفه آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی و خانواده و آموزش پیشگیری از اعتیاد در این نمایشگاه حضور به هم رساند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.